Varför behöver du Benify?

Det korta svaret är för att få nöjdare medarbetare här och nu. Det långa svaret handlar om att överleva som verksamhet på lång sikt. Om att bli en tillräckligt attraktiv arbetsgivare för att kunna konkurrera om de bästa talangerna även i framtiden.

Stora förmåner för små företag

Många mindre företag har begränsade interna resurser att lägga på förmåner, HR-administration och kommunikation. Med Benifys portal kan de trots detta erbjuda och nå ut med ett attraktivt förmånsutbud.

Skräddarsydda förmåner och nöjdare medarbetare

Erbjud dina medarbetare förmåner inom friskvård, pension & försäkring, balans i livet, sjukvård och mycket mer. Utbudet finns tillgängligt direkt i portalen till attraktiva priser från leverantörer i hela landet. I portalen hittar medarbetarna dessutom individanpassad information om lön, förmåner, pension och försäkringar.

Avlastning för HR och ledning

Förutom att minska pappersarbetet genom automatiserade processer hjälper plattformen dina medarbetare att själva hitta information och lösa HR-relaterade uppgifter. Det ger färre frågor till HR-ansvariga och chefer. Benifys erfarna projektledare hjälper er dessutom med uppsättningen av systemet.

Starkare Employer Brand

Att vara attraktiv som arbetsgivare blir allt viktigare. Visa upp ditt erbjudande för såväl befintliga som potentiella talanger med hjälp av plattformen, som är enkel och säker att logga in i. Låt inte viktig information glömmas bort i mejlkorgen eller drunkna på intranätet. Med plattformen når du fram till medarbetarna där de är.

Enhetligare medarbetarupplevelse

Skapa en sömlös, personlig och digital employee experience från första kontakten vid rekrytering, via onboarding och internutbildning – hela vägen till eventuell offboarding och alumniklubbar för pensionärer.

Vi kom, vi såg, vi förändrade

När man väl har börjat använda Benify är det svårt att föreställa sig hur det var innan. Är din arbetsplats kvar i det förflutna? Häng med oss in i framtiden!

Från papper i mängder

Manuellt pappersarbete kostar tid, resurser och tålamod.

Till en digital portal

Med automatisering och digitalisering kan du fokusera på roligare saker.

Från olika system för allt

IT-system som staplas på hög gör ingen glad.

Till allt på samma ställe

Med allt integrerat i portalen får du översikt och kontroll.

Från samma för alla

Med ett standardutbud är risken stor att ingen blir nöjd.

Till skräddarsydda förmåner

Erbjud ett smörgåsbord där var och en kan välja sina favoriter.

Från envägskommunikation

Intranät och mejl har sina fördelar – men också begränsningar.

Till riktad & interaktiv

Ge varje medarbetare relevant information att agera på direkt.

Från gissningar & magkänsla

Förmåner är för viktiga för att baseras på vad du tror ska fungera.

Till välgrundad strategi

Vi på Benify har unika data om vad som efterfrågas, används och uppskattas.

Fyra fördelar med Benify

Vad är det som skiljer oss från våra konkurrenter? Med Benify får du en lösning som är:

Oberoende

Vi arbetar med en mängd leverantörer, men tar inga provisioner. Istället förhandlar vi alltid fram bäst pris för dina medarbetare.

Säker

Vi tar informationssäkerhet på största allvar, och är certifierade enligt standarden ISO 27001. Hos oss är medarbetarnas personuppgifter i tryggt förvar.

Flexibel

Många av våra lösningar har utvecklats tillsammans med våra kunder utifrån deras behov. Vi integrerar även kundernas befintliga förmåner i vår portal.

Mobil

Långt ifrån alla sitter vid en dator hela dagarna. Portalen finns självklart som app – tillgänglig var och när som helst – med möjlighet till personliga pushnotiser.

Vill du veta mer?

Få en personlig genomgång av vår medarbetarportal och se hur vi kan anpassa den för just ditt företags behov. När du har sett och förstått hur vår tekniska lösning kan hjälpa dig, gör vi tillsammans en djupare analys av vilka behov som finns i just din verksamhet.