Medarbetarportal
Upptäck vår globala lösning
Benify erbjuder lösningar särskilt anpassade för multinationella företag med medarbetare placerade i olika delar av världen.
Här ingår till exempel vårt HR analysverktyg People Insights som visar personal- och förmånsinformation från hela organisationen – överskådligt samlad på ett och samma ställe. Därmed kan du fatta strategiska beslut utifrån smart och aktuell data som går att agera på direkt.
Vår helt egna molntjänst
Medarbetarportalen, som utgör själva kärnan i Benifys verksamhet, är helt och hållet vår egen produkt. Det innebär att vi inte är beroende av någon extern part för att ta fram nya funktioner. Vi kan alltså utveckla den på ett flexibelt sätt utifrån våra kunders behov och idéer.
Portalen kräver inte heller att man installerar någon programvara. Istället fungerar den som en molntjänst av SaaS-modell (software as a service) där vi på Benify står för drift, underhåll och kundservice för dig som arbetsgivare och för enskilda medarbetare.
Skräddarsydd för dig
Medarbetarportalens design kan anpassas efter din grafiska profil.
Det gör det ännu tydligare för medarbetarna att det är deras arbetsgivare som står bakom alla fantastiska förmåner.
Full koll på läget
Som arbetsgivare får du ett administratörskonto, med tillgång till fler funktioner än andra medarbetare.
Du kan till exempel följa onboarding-processen för nyanställda, skicka riktade meddelanden till olika grupper eller koppla på olika förmåner ur vårt breda utbud.