Vad engagerar dina medarbetare?

Vad tar vi reda på tillsammans med dig. Hur vet vi redan: med en molnbaserad portal tillgänglig var och när som helst. Där varje medarbetare hittar relevant information. Där de kan beställa förmåner anpassade efter just deras behov. Där du som arbetsgivare kan nå ut med rätt budskap till rätt person i rätt kanal.

Portalen hjälper dig att:

Visa upp din investering

Visa upp din investering

8 av 10 medarbetare underskattar sin totala kompensation. Portalen visualiserar hela värdet på ett tydligt sätt för varje enskild medarbetare.
Minska din administration

Minska din administration

Med automatiserade processer för varje steg i anställningscykeln kan du lägga mer tid och resurser på roligare saker. Till exempel din personalstrategi.
Optimera din kommunikation

Optimera din kommunikation

Engagera medarbetarna med relevanta och riktade meddelanden där såväl budskap som kanal anpassas efter varje enskild medarbetare.

Vad vi erbjuder

Vår portal underlättar och effektiviserar ditt arbete inom en rad olika områden. Vilka är de största utmaningarna för din verksamhet?

Vår helt egna molntjänst

Portalen, som utgör själva kärnan i Benifys verksamhet, är helt och hållet vår egen produkt. Det innebär att vi inte är beroende av någon extern part för att ta fram nya funktioner. Vi kan alltså utveckla den på ett flexibelt sätt utifrån våra kunders behov och idéer. Portalen kräver inte heller att man installerar någon programvara. Istället fungerar den som en molntjänst av SaaS-modell (software as a service) där vi på Benify står för drift, underhåll och kundservice för dig som arbetsgivare och för enskilda medarbetare.