Plattform för kundengagemang

Skapa bättre digitala upplevelser, mer engagemang och starkare relationer till dina kunder och användare med hjälp av Benifys prisbelönta SaaS-plattform (software as a service).

Med Benifys prisbelönta SaaS-plattform kan du:

  • Digitalisera och individanpassa användarupplevelsen för dina kunder och deras slutanvändare.

  • Stärka relationen till dina kunder och användare med hjälp av riktad kommunikation.

  • Öka flexibiliteten och användargraden genom att låta kunder och användare själva justera sina tillval online.

  • Använda vårt nätverk av samarbetspartners och benifyDeals för att skapa mervärde för dina kunder.

  • Uppmuntra hälsosamma val genom att ge kunder incitament att spåra aktivitetsdata i utbyte mot bättre erbjudanden.

Smidigt och flexibelt med SaaS

Vi på Benify vet att det inte lönar sig för organisationer att bygga sina egna tech-lösningar eller köpa in dyra system som snart blir utdaterade.

Vår marknadsledande SaaS-plattform hjälper redan tusentals arbetsgivare att stärka relationen med sina medarbetare. Nu kan du licensiera samma prisbelönta plattform för att engagera och aktivera dina kunder, medlemmar eller slutanvändare.

Vill du veta mer om hur Nordea Liv & Pension och andra företag använder vår SaaS-plattform för att digitalisera sin kundupplevelse och öka engagemanget?

Ladda ner ett överskådligt infoblad:

5 fördelar med att licensiera Benifys SaaS-plattform:

  • Kort uppstartstid med välbeprövad teknologi
  • Flexibel och skräddarsydd efter dina behov
  • Smidigare och mer kostnadseffektivt än att köpa in en plattform eller utveckla och underhålla en egen lösning
  • Kontinuerliga uppdateringar gör att du alltid har den senaste versionen
  • Full support för mjukvara och produkter
"Vi är oerhört glada för vårt spännande samarbete med Benify. Att kunna erbjuda våra pensions- och försäkringskunder vår nya portal kommer skapa stor kundnytta för företagens anställda."
Johan Nystedt
vd Nordea Liv & Pension

Våra kärnvärden

Vårt arbete med att erbjuda dig och dina kunder bästa tänkbara lösning kännetecknas av våra kärnvärden: Exceed Expectations, Show Love och Think Ahead. Med oss får du inte bara en skräddarsydd plattform för engagemang och kommunikation, utan också en dedikerad kontaktperson som stöttar dig vid varje steg.

Relevans och mervärde

Engagera dina kunder genom riktad och skräddarsydd kommunikation i flera kanaler. Skapa mervärde genom integrerade hälsodata och benifyDeals. Presentera nya produkter och erbjudanden inom de mest relevanta områdena för varje individ, t.ex. hälsa, mobilitet, work-life balance eller livsstil.

Kunskap och support

Vi finns där för dig genom hela resan, från möten och workshops med era interna stakeholders till co-branding och marknadsföringskampanjer riktade mot dina kunder. Vårt mål är enkelt: att göra dina produkter och tjänster mer konkurrenskraftiga genom bättre digitala upplevelser.

Ta det personligt

Gör ditt erbjudande mer relevant och lättillgängligt med vår plattform och mobilapp. Se till att varje kund får en unik och skräddarsydd användarupplevelse, tillgänglig när och var de vill, på vilken plattform som helst.

Relevant och tillgängligt – även i mobilen

Plattformens integrerade kommunikationsverktyg möjliggör avancerad filtrering så att du kan skapa och skicka olika budskap till olika användarprofiler, baserat på kunddata och användarbeteende. På så sätt kan du göra budskapet mer relevant och individanpassat.

Tack vare att plattformen också finns som app i mobilen kan du erbjuda dina kunder samma funktionalitet var de än är.

20 språk hittills!

Har din verksamhet kunder och användare i olika delar av världen? Självklart kan din skräddarsydda plattform och kommunikation erbjudas på flera olika språk för att ytterligare öka användarvänligheten.

Fler funktioner för dig som admin-användare

Du som har administratörsrättigheter i plattformen kan utföra flera administrativa uppgifter ”back-end”. Du kan också logga in från ett kundperspektiv för att bättre kunna förstå deras upplevelse, besvara frågor eller erbjuda enklare support vid behov.

Analys och kommunikation

Via plattformen får du tillgång till rapporteringsverktyg som hjälper dig att analysera användarbeteenden och filtrera fram olika kundsegment, men också ta fram uppgifter för att säkerställa efterlevnad av olika regelverk. Statistik och visualisering för att följa trender finns också tillgängligt, liksom enkätverktyg, triggerfunktioner för email och mycket mer.

Vi berättar gärna mer i ett personligt möte!