Plattform för kundengagemang
Vi hjälper dig att skapa mervärde och överträffa förväntningar
Tillsammans med dig skapar vi en användarvänlig digital plattform och mobilapp, skräddarsydd utifrån dina behov och målsättningar.
Inbyggda kommunikationsverktyg möjliggör utskick via email och pushnotiser i mobilen, liksom meddelanden och information inne i själva plattformen.
Tack vare smarta filter kan budskapen anpassas efter olika målgrupper för maximal träffsäkerhet och relevans.
Med Benifys prisbelönta SaaS-plattform kan du:
- Digitalisera och individanpassa användarupplevelsen för dina kunder och deras slutanvändare.
- Stärka relationen till dina kunder och användare med hjälp av riktad kommunikation.
- Öka flexibiliteten och användargraden genom att låta kunder och användare själva justera sina tillval online.
- Använda vårt nätverk av samarbetspartners och benifyDeals för att skapa mervärde för dina kunder.
- Uppmuntra hälsosamma val genom att ge kunder incitament att spåra aktivitetsdata i utbyte mot bättre erbjudanden.
Smidigt och flexibelt med SaaS
Vi på Benify vet att det inte lönar sig för organisationer att bygga sina egna tech-lösningar eller köpa in dyra system som snart blir utdaterade.
Vår marknadsledande SaaS-plattform hjälper redan tusentals arbetsgivare att stärka relationen med sina medarbetare. Nu kan du licensiera samma prisbelönta plattform för att engagera och aktivera dina kunder, medlemmar eller slutanvändare.
Vill du veta mer om hur Nordea Liv & Pension och andra företag använder vår SaaS-plattform för att digitalisera sin kundupplevelse och öka engagemanget?
Ladda ner ett överskådligt infoblad:
5 fördelar med att licensiera Benifys SaaS-plattform:
- Kort uppstartstid med välbeprövad teknologi
- Flexibel och skräddarsydd efter dina behov
- Smidigare och mer kostnadseffektivt än att köpa in en plattform eller utveckla och underhålla en egen lösning
- Kontinuerliga uppdateringar gör att du alltid har den senaste versionen
- Full support för mjukvara och produkter

Våra kärnvärden

Relevans och mervärde

Kunskap och support

Ta det personligt
Relevant och tillgängligt – även i mobilen
Tack vare att plattformen också finns som app i mobilen kan du erbjuda dina kunder samma funktionalitet var de än är.
20 språk hittills!
Har din verksamhet kunder och användare i olika delar av världen? Självklart kan din skräddarsydda plattform och kommunikation erbjudas på flera olika språk för att ytterligare öka användarvänligheten.
Fler funktioner för dig som admin-användare
Du som har administratörsrättigheter i plattformen kan utföra flera administrativa uppgifter ”back-end”. Du kan också logga in från ett kundperspektiv för att bättre kunna förstå deras upplevelse, besvara frågor eller erbjuda enklare support vid behov.
Analys och kommunikation
Via plattformen får du tillgång till rapporteringsverktyg som hjälper dig att analysera användarbeteenden och filtrera fram olika kundsegment, men också ta fram uppgifter för att säkerställa efterlevnad av olika regelverk. Statistik och visualisering för att följa trender finns också tillgängligt, liksom enkätverktyg, triggerfunktioner för email och mycket mer.