Benify

Digital HR

Slipp det tidsslukande pappersskyfflandet

Digital HR

Låt oss göra jobbet

Med Benifys förmånsportal blir du fri från en stor del av din nuvarande administration. Vi digitaliserar och automatiserar dina HR-aktiviteter och integrerar företagets befintliga infrastruktur. Det gör att du kan fokusera på den mänskliga delen av arbetet.

Ge medarbetaren kontroll

Låt medarbetaren uppleva en känsla av kontroll. Vår förmånsportal gör det enkelt för medarbetaren själv att lösa sysslor som tidigare varit stora tidstjuvar och krävt mycket administration. Resurser blir frigjorda och lösningen innebär transparens – något alla vinner på.

Allt på ett och samma ställe

Formulär, blanketter och pappershögar. Ta ett steg mot pappersfri HR genom att hantera allt från julklappar och olika event till komplicerade pensionsval i portalen istället. All information samlad på ett och samma ställe innebär en tydligare översikt.

Benify gör att vi kan erbjuda stor valfrihet av förmåner utan ökad administration.

Ingen mer pappersångest – Högar av formulär, blanketter och olika dokument. Ett ibland kanske ångestladdat pappersskyfflande som måste bli gjort men som tar oändligt mycket tid. Dags att kasta in pappershandduken och låta portalen frigöra dig från administrationens bojor.

Med Benifys förmånsportal kan du digitalisera en stor del av din nuvarande pappershantering. Vårt avancerade system hjälper dig att hantera allt från julklappar, pensionsval och bisysslor till onboarding vid nyanställningar och exitenkäter när någon slutar. Låt portalen rymma era företagspolicys och få enkelt koll på vem som har skrivit på olika dokument. Födelsedagspåminnelser, kvittohantering, riktlinjer för föräldraledighet och information om vad som händer på företag – förmånsportalen ger oändliga möjligheter för dig att administrera och digitalisera dina HR-aktiviteter. Vi integrerar företagets befintliga struktur i vårt system.

Inte nog med att portalen underlättar ditt jobb och gör så att du kan koncentrera dig på den mänskliga delen av arbetet. Medarbetaren kan lösa många sysslor och uppgifter själv, vilket leder till ökad transparens och känsla av kontroll för alla. Du kan lita på att vi effektiviserar din kommunikation med medarbetarna och att rätt information går till rätt person. Dessutom gör du miljön en stor tjänst när du slipper skriva ut lika mycket papper. Att Benify också för en tät dialog med Skatteverket gör att du kan slappna av och känna dig trygg med att allt går till på ett korrekt sätt. Vi har koll på skatteregler och hjälper dig när du är osäker.

Ta ett steg mot det pappersfria HR-samhället med Benifys förmånsportal – vi lovar att du inte kommer ångra dig.

Nyfiken? Läs mer om:

Vi kan hjälpa dig också. Boka demo nu!

  • This field is for validation purposes and should be left unchanged.

Vi använder cookies för att ge dig bästa möjliga användarupplevelse på våra hemsidor. Genom att fortsätta använda hemsidan utan att ändra inställningar på din webbläsare går du med på att ta emot cookies. Läs mer

Stäng