Leverantörsformulär - Sjukvård Step 1 of 7 - Introduktion 14% Vad roligt att du vill bli samarbetspartner till Benifex! I den här videon går vi igenom allt ni behöver veta innan ni ansöker samt hur vårt samarbete fungerar. Innan du sätter igång: Formuläret tar ca 20 minuter att fylla i. Vi kan endast utvärdera fullständiga formulär, var därför noggrann med att fylla i samtliga fält i formuläret. Om något fält lämnas tomt eller ofullständigt kommer vi inte kunna gå vidare med er ansökan. Viktig information: Ni kommer att få fylla i följande information och vi rekommenderar er att förbereda informationen innan ni sätter igång. Infomation om vilken typ av tjänster ni erbjuder (behöver inte förberedas på förhand) Namn och priser på era tjänster/produkter 1 kort beskrivande mening om er verksamhet, både på svenska och engelska Införsäljande text om er verksamhet, både på svenska och engelska Er bokningsprocess, både på svenska och engelska. Detta ska vara en beskrivande mening om hur medarbetaren går tillväga för att nyttja sin tjänst/produkt efter att användaren lagt en beställning i Benifex portal. Exempelvis att man bokar tid på er hemsida eller besöker er reception. Signering av samarbetsavtal (behöver inte förberedas på förhand) Benifex genomför alltid en kreditupplysning som en del av vår kvalitetssäkring inför att vi lanserar nya samarbetspartners. Vi går endast vidare med ansökningar som har tillräckligt god kreditvärdighet. Skulle ni ha några frågor kan ni kontakta oss på suppliersupport@benify.com Nu är det dags att dra igång på riktigt! På denna sida kommer vi att hämta information om ditt företag.Företagsnamn (Juridiskt bolagsnamn)* Företagsnamn (mot slutkund):* Jag kan bekräfta att vi erbjuder sjukvårdstjänster.* Ja Webbplats/hemsidaVänligen ange er hemsida. Om ni inte har en egen hemsida, lämna fältet tomt. Organisationsnummer* Vi är momsregistrerade:*Som momregistrerad verksamhet har du moms på dina varor eller tjänster. Majoriteten av företagen i Sverige är momsregistrerade. Ja Nej Momsregistreringsnummer* Bankgiro för utbetalning (OBS! Ej plusgiro):*BENIFEX KAN ENDAST GÅ VIDARE MED DIN ANSÖKAN OM DITT BANKGIRO FINNS PÅ WWW.BANKGIROT.SE. OM BANKGIROT INTE FINNS PÅ DENNA SIDA KOMMER VI BEHÖVA NEKA DIN ANSÖKAN. ANGE EJ PLUSGIRO ELLER KONTONUMMER. Fakturaadress* Gatuadress - faktura Ort - faktura Postnummer - faktura Verksamhetstyp* AktiebolagEnskild firmaIdeell föreningKommunHandelsbolagKommanditbolag Snyggt jobbat, nu vill vi veta mer om era kontaktpersoner. Detta så att Benifex och era nya kunder ska kunna komma i kontakt med er!Kontaktperson (Förnamn)*Denna person kommer att ha tillgång till adminstrationssidan i Benifex portal Kontaktperson (Efternamn)* Kontaktperson (mail)* Kontaktperson (telefon)*Jag vill ha andra kontaktuppgifter till: Ordermottagare Fakturamottagare Kundtjänst Avtalsansvarig Ordermottagare (Förnamn)* Ordermottagare (Efternamn)* Ordermottagare (mail)* Fakturamottagare (förnamn)* Fakturamottagare (Efternamn)* Fakturamottagare (mail)* Avtalsansvarig (förnamn)* Avtalsansvarig (Efternamn)* Avtalsansvarig (mail)* Avtalsansvarig (telefon)*Kundtjänst (namn)* Kundtjänst (mail)* Kundtjänst (telefon) Nu vill vi hitta till er också, hjälp oss med vart du finns!Vill du erbjuda fysiska tjänster eller digitala tjänster?*Observera att ditt val kommer att påverka momsklassen för dina tjänster. Fysiska tjänster Digital tjänst Platser (besöksadress)*Har ni flera adresser som ska läggas till, klicka då på plustecknet till höger om tabellen för att lägga till fler rader. Har ni fler än 5 besöksadresser finns möjlighet att ladda upp en PDF med samtliga adresser istället.GatuadressPostnummerOrt Här kan du ladda upp en fil om du har fler än 5 besöksadresser.Max. file size: 30 MB. Vänligen observera att alla priser ska fyllas i inklusive moms. Nedan anger ni inom vilken kategori ni är verksam inom samt vilka tjänster ni vill erbjuda.Inom vilken kategori vill ni erbjuda fysiska tjänster via Benifex?*Observera att vald kategori bestämmer momssatsen på er tjänst. Gravid - 25% moms Gravid - 0% moms Klimakterie - 25% moms Klimakterie - 0% moms Kvinnohälsa - 25% moms Kvinnohälsa - 0 % moms Hälsoundersökningar - 25% moms Hälsoundersökningar - 0% moms Naprapati - 0% moms Kiropraktik - 0% moms Naprapati & Kiropraktik - 0% moms Vaccination - 25% moms Vaccination - 0% moms Sjukvårdstester - 25% moms Sjukvårdstester - 25% moms Samtalsstöd - 25% moms Samtalsstöd - 0% moms Samtal med psykolog - 0% moms Samtal med läkare - 0% moms Terapi - 25% moms Terapi - 0% moms Vård online - 25% moms Vård online - 0% moms Vårdtjänster - 0% moms Psykologbesök - 0% moms Läkarbesök - 0% moms Medicinsk hudvård - 0% moms Sömn- 0% moms Sömn- 25% moms Mental hälsa- 0% moms Mental hälsa- 25% moms Coaching & rådgivning - 0% moms Coaching & rådgivning - 25% moms Inom vilken kategori vill ni erbjuda digitala tjänster via Benifex?*Observera att vald kategori bestämmer momssatsen på er produkt. Gravid - 25% moms Gravid - 0% moms Klimakterie - 25% moms Klimakterie - 0% moms Kvinnohälsa - 25% moms Kvinnohälsa - 0 % moms Hälsoundersökningar - 25% moms Hälsoundersökningar - 0% moms Sjukvårdstester - 25% moms Sjukvårdstester - 0 % moms Samtalsstöd - 25% moms Samtalsstöd - 0% moms Samtal med psykolog - 0% moms Samtal med läkare - 0% moms Terapi - 25% moms Terapi - 0% moms Vård online - 25% moms Vård online - 0% moms Vårdtjänster - 0% moms Psykologbesök - 0% moms Läkarbesök - 0% moms Sömn- 0% moms Sömn- 25% moms Mental hälsa- 0% moms Mental hälsa- 25% moms Coaching & rådgivning - 0% moms Coaching & rådgivning - 25% moms Priser och tjänster*OBS!! I ert produktnamn måste ni ange längd på tjänsten samt hur många tillfällen priset avser, exempelvis: Terapi samtal 30 min x 5. Klicka på "+"-tecken till höger om fälten för att lägga till fler produkter. Vi rekommenderar att ni lägger till hela ert utbud. VI REKOMMENDERAR STARKT ATT NI ERBJUDER ETT RABATTERAT PRIS FÖR BENIFYS ANVÄNDARE, EFTERSOM DETTA GENERERAR BETYDLIGT FLER BESTÄLLNINGAR OCH ÖKAR ER FÖRSÄLJNING VIA BENIFEX. ALLA SOM ERBJUDER VI RABATTERADE PRISER PRIORITERAS ALLTID ÄVEN OM DETTA INTE ÄR ETT KRAV. BENIFEX TAR INGEN KICKBACK ELLER PROVISION PÅ ER FÖRSÄLJNING, OCH DÄRFÖR HOPPAS VI ATT NI KAN TÄNKA ER ATT ERBJUDA RABATTERADE PRISER. Namn på tjänst - SVENSKANamn på tjänst - ENGELSKAOrdinarie pris ink. momsBenify-pris ink. moms Tack för att du delar med dig av dina önskemål till oss! Klicka på "nästa" för att slutföra ditt önskemål!Snart är vi i mål, fantastiskt va? Nu handlar det om införsäljning och visualisering. Här vill vi att du beskriver er produkt och tjänst. Läs mer här och se exempel Att tydlig kunna beskriva och förklara sin tjänst eller produkt är A och O. Försök i din beskrivning att vara så kort och tydlig som möjligt och samtidigt få fram budskapet på ett bra sätt. Här följer några konkreta tips till dig: Var tydlig med vad du erbjuder och unvdvik att gå in på för mycket detaljer Beskriv kort vad din tjänst/produkt hjälper användaren med Försök beskriv den känsla ni som leverantör vill förmedla till användaren. Ange ert förmånsnamn - SVENSKA Ange ert förmånsnamn - ENGELSKA Kort beskrivning över er verksamhet - SVENSKA*Vänligen sammanfatta er verksamhet i en mening på svenska. Detta kommer att vara texten medarbetarna möts av i sökresultatet. När vi lanserat er förmånssida kan ni självklart ändra texten själva. Kort beskrivning över er verksamhet - ENGELSKA*Vänligen sammanfatta er verksamhet i en mening på engelska. Detta kommer att vara texten medarbetarna möts av i sökresultatet. När vi lanserat er förmånssida kan ni självklart ändra texten själva. Införsäljande text till förmånssidan - SVENSKA*Här skriver ni den införsäljande texten som beskriver er verksamhet. Detta är erchans att verkligen sälja in er tjänst/produkt, så se till att skriva en så bra text som möjligt! Du kan självklart ändra texten själv efter att vi lanserat er förmånssida.Införsäljande text till förmånssidan - ENGELSKA*Här skriver ni den införsäljande texten som beskriver er verksamhet på engelska. Detta är erchans att verkligen sälja in er tjänst/produkt, så se till att skriva en så bra text som möjligt! Du kan självklart ändra texten själv efter att vi lanserat er förmånssida.Text för bokningsprocess - SVENSKA*Här beskriver du hur den som köpt en tjänst/produkt av dig via Benify bokar/tar del av tjänsten/produkten. Du och medarbetaren får en beställningsbekräftelse med ett beställningsnummer från Benifex vid genomfört köp. Exempel: (1) Efter lagd beställning bokar du din behandling genom att besöka vår Bokadirekt-sida. (2) Efter lagd beställning är du välkommen att besöka vår reception för att hämta ut ditt träningskort. Text för bokningsprocess - ENGELSKA*Här beskriver du hur den som köpt en tjänst/produkt av dig via Benify bokar/tar del av tjänsten/produkten. Du och medarbetaren får en beställningsbekräftelse med ett beställningsnummer från Benifex vid genomfört köp. Exempel: (1) Efter lagd beställning bokar du din behandling genom att besöka vår Bokadirekt-sida. (2) Efter lagd beställning är du välkommen att besöka vår reception för att hämta ut ditt träningskort. Nu är vi nästan klara! Det sista vi nu vill be om är att du läser igenom och sedan signerar avtalen. Så snart detta är gjort kan vi hantera din ansökan.Direct Pay*Medarbetaren kan betala med direktbetalning (kort & Swish) direkt hos Benifex när deras friskvårdsbidrag är slut. Köpet görs i Benifex portal och ni behöver således inte ha en kortterminal en Swish på plats hos er. Läs på om lösningen i länken nedan. Jag har läst den här informationen och förstår hur direktbetalning fungerar och vad det innebär. Samarbetsavtal* Jag har läst och godkänner de allmänna villkoren för samarbetet och direktbetalning. Jag som bekräftar & signerar nedan avtal är:* Förnamn Efternamn Telefonnmr (+46) Mailadress
I den här videon går vi igenom allt ni behöver veta innan ni ansöker samt hur vårt samarbete fungerar.
Innan du sätter igång:
Viktig information:
Ni kommer att få fylla i följande information och vi rekommenderar er att förbereda informationen innan ni sätter igång.
Benifex genomför alltid en kreditupplysning som en del av vår kvalitetssäkring inför att vi lanserar nya samarbetspartners. Vi går endast vidare med ansökningar som har tillräckligt god kreditvärdighet.
Skulle ni ha några frågor kan ni kontakta oss på suppliersupport@benify.com
På denna sida kommer vi att hämta information om ditt företag.
Detta så att Benifex och era nya kunder ska kunna komma i kontakt med er!
Vänligen observera att alla priser ska fyllas i inklusive moms. Nedan anger ni inom vilken kategori ni är verksam inom samt vilka tjänster ni vill erbjuda.
OBS!! I ert produktnamn måste ni ange längd på tjänsten samt hur många tillfällen priset avser, exempelvis: Terapi samtal 30 min x 5. Klicka på "+"-tecken till höger om fälten för att lägga till fler produkter. Vi rekommenderar att ni lägger till hela ert utbud.
VI REKOMMENDERAR STARKT ATT NI ERBJUDER ETT RABATTERAT PRIS FÖR BENIFYS ANVÄNDARE, EFTERSOM DETTA GENERERAR BETYDLIGT FLER BESTÄLLNINGAR OCH ÖKAR ER FÖRSÄLJNING VIA BENIFEX. ALLA SOM ERBJUDER VI RABATTERADE PRISER PRIORITERAS ALLTID ÄVEN OM DETTA INTE ÄR ETT KRAV. BENIFEX TAR INGEN KICKBACK ELLER PROVISION PÅ ER FÖRSÄLJNING, OCH DÄRFÖR HOPPAS VI ATT NI KAN TÄNKA ER ATT ERBJUDA RABATTERADE PRISER.
Att tydlig kunna beskriva och förklara sin tjänst eller produkt är A och O. Försök i din beskrivning att vara så kort och tydlig som möjligt och samtidigt få fram budskapet på ett bra sätt.
Här följer några konkreta tips till dig:
Medarbetaren kan betala med direktbetalning (kort & Swish) direkt hos Benifex när deras friskvårdsbidrag är slut. Köpet görs i Benifex portal och ni behöver således inte ha en kortterminal en Swish på plats hos er. Läs på om lösningen i länken nedan.
Jag har läst den här informationen och förstår hur direktbetalning fungerar och vad det innebär.
Jag har läst och godkänner de allmänna villkoren för samarbetet och direktbetalning.